Monday 25 November 2013

fatin nasuha

'The man that decided to change on the 12th hours died at the 11th.'

mati itu pasti, May Allah bless her dan tempatkan Fatin Nasuha bersama orang2 beriman. (1991-2013)
dia dh selamat dari dosa akan datang, kita bagaimana??

sebelum sakit, she had told someone that she wanted to change. semoga Allah consider saat hatinya terdetik utk berubah. 




it could be me. aku takut, takut dgn dosa dosa aku.
sahabat yang baik adalah sahabat yang menegur kesalahan kita, yep. aku takut dgn dosaku akn datang, guys, tegur aku jika salah, bukan kerna niat utk tunjuk hebat or tunjuk aku salah, tapi tegurlah aku dgn kasih sayang, kerna kau sayangkan aku.

 dan berdepan, kias2 or gna medium lain mmg aku xphm. haha. if you know what i mean,

 dont beat around the bush, just tell me wahai sahabatku, "cahya petunjuk" haha.


3 comments:

  1. nak kena guna google translate baru fhm :) ..
    mood serius : al - fatihah utk arwah ..
    ambik ibrah kisah nie .. T_T .. aim utk masa terdekat , semoga ALLAH permudahkan urusan kita (leyka, tlg jgn lupa ^^ ) ..

    ReplyDelete
  2. Miss you tooooooo... bla nk blik.....?? Huhu. Bosan cti tnpa awk..

    ReplyDelete